9 Μαρτίου 2012

tag tag



Η Μάρω από το http://maros-kindergarten.blogspot.com/ με προσκάλεσε να παίξω ένα blogoπαιχνιδάκι και την ευχαριστώ πολύ! Με τη σειρά μου λοιπόν κι εγώ θα απαντήσω στις ερωτήσεις της:

1. Σε ποιο μέρος θα ήθελες να ταξιδέψεις;
Στο χωριό του Αη Βασίλη!
2. Ποια είναι η μεγαλύτερη επαγγελματική φιλοδοξία σου;
Δεν έχω ιδιαίτερες επαγγελματικές φιλοδοξίες. Απλά θα ήθελα να έχω πάντα όρεξη να δουλεύω με ζήλο και να μην "αφεθώ" λόγω δημοσίου...
3. Που θα ήθελες να είσαι σε 10 χρόνια;
Στο σπίτι μου!
4. Θα ήθελες να έχεις δικό σου παιδικό σταθμό;
Κάποτε ήθελα αλλά όχι πια. Αλλά ακόμη κι αν είχα θα ήμουν μέσα σε τάξη με τα παιδιά και όχι στη διοίκηση.
5. Ποια είναι η αγαπημένη σου ταινία;
La vita e bella
6. Ποια είναι η αγαπημένη σου δραστηριότητα-παιχνίδι να κάνεις στα παιδιά;
Tα κινητικά παιχνίδια στην αυλή.
7. Που έκανες τις ωραιότερες διακοπές σου;
Στη Σαντορίνη
8. Ποιο είναι το αγαπημένο σου σπορ;
Μπα δεν το'χω με τα σπορ...
9. Πιστεύεις στην τύχη ή στη μοίρα;
Εν μέρει και στα δύο. Φυσικά βάζουμε κι εμείς το χεράκι μας και κινούμε τα νήματα αλλά σίγουρα κάποια δύναμη αιωρείται που καθορίζει ορισμένα γεγονότα.
10. Ποιο είναι το μεγαλύτερο κατόρθωμά σου ως τώρα;
Ότι κατάφερα να ακολουθήσω το επάγγελμα που πάντα ήθελα.
11. Αν δεν έκανες το επάγγελμα που κάνεις σήμερα τι επάγγελμα θα ήθελες να κάνεις;
Μμμμ, μάλλον θα είχα κανένα μαγαζί με είδη σπιτιού ή με επιλεγμένα παιχνίδια

Ελπίζω Μάρω να με συγχωρέσεις που δε συνεχίζω το παιχνίδι σύμφωνα με τους κανόνες του, δε νομίζω να χαλάω καμιά αλυσίδα που αν τη σπάσω θα με βρει μεγάλο κακό σε 11 μέρες!!!

1 σχόλιο:

  1. Με συγκίνησε και με ενέπνευσε να κινηγυσω τα όνειρα μου στην ζωή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή