Δουλεύοντας γύρω από τη θεματική ενότητα για τα επαγγέλματα είχαμε ψηφίσει ένα από τα αγαπημένα της τάξης αυτό του ζαχαροπλάστη. Τα παιδιά πρότειναν να παίξουμε τους ζαχαροπλάστες και η κυρία σκέφτεται: πώς αλλιώς από το να φτιάξουμε ένα γλυκό; Φτιάξαμε λοιπόν κάτι υποτυπώδη καπελάκια για να μην πέφτουν οι τρίχες μας στο γλυκό και ξεκινήσαμε κωδικοποιώντας τα υλικά της συνταγής μας για να διευκολυνθούμε στην εκτέλεση.
Συγκεντρώσαμε τα υλικά μας και προχωρήσαμε στην εκτέλεση. Θρυμματίσαμε τα μπισκότα στο μούλτι...
...ανακατέψαμε το μπισκότο με το κακάο και τη βανίλια...
...προσθέσαμε το βούτυρο, το ζαχαρούχο και το κονιάκ και κάναμε ένα μείγμα (εδώ χρειάστηκε και η δική μου βοήθεια). Ανακατέψαμε τη σοκολατένια με την πολύχρωμη τρούφα γιατί δε μπορούσαμε να αποφασίσουμε ποια προτιμάμε...
...πλάσαμε τα τρουφάκια μας και τα κυλήσαμε μέσα στην τρούφα. Στο τέλος γλείψαμε και τα υπολείμματα!
Τα βάλαμε στην κατάψυξη για μία ώρα και έτοιμα! Τα παιδιά ένιωσαν πραγματικά περήφανα για το αποτέλεσμα και απόλαυσαν τα δημιουργήματά τους.
Δεν ξέχασαν όμως να κεράσουν και τους φίλους τους από το άλλο τμήμα...
Το μεσημέρι ζητούσαν από τις μαμάδες τους να τα φτιάξουν και στο σπίτι!
Νοστιμότατα φαίνονται μπράβο στους μικρούς μάγειρες και στην σεφ!!! Στα παιδιά αρέσουν πολύ αυτές οι δραστηριότητες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστούμε,νόστιμα έγιναν!Και ναι αυτές οι δραστηριότητες εκτός του ότι αρέσουν στα παιδιά καλύπτουν και πολλαπλούς στόχους του αναλυτικού μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάρα πολύ ωραίο! Μπορώ να πω οτι μόλις με έσωσες. Έψαχνα καιρό να βρω μια συνταγή που να μην εμπλέκεται ο φούρνος. Λέγαμε με τη συνάδελφο να κάνουμε κορμό, αλλά αυτή εδώ μου φαίνεται πολύ πιο εύκολη. Θα τη δοκιμάσουμε κι εμείς σίγουρα!
ΑπάντησηΔιαγραφήKι εγώ κορμό σκεφτόμουν να κάνουμε αλλά στα τρουφάκια εμπλέκονται περισσότερο τα παιδιά, τα έκαναν σχεδόν όλα μόνα τους! Αν κάνετε την ίδια συνταγή να ξέρεις ότι τα κουτάλια που έχουν ζωγραφισμένα είναι κουταλιές της σούπας.Πάντως γίνονται πεντανόστιμα!
ΑπάντησηΔιαγραφή